• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
müük . Start up . turundus

Miks su äri visuaali ei ole võimalik alahinnata

12. apr. 2015 Kairi NM

See postitus on ajendatud reaktsioonist, mis on ühe söögikoha osas üsna tavapäratu. Püüdsin mõnda aega mööda vaadata ühe sushikoha FB reklaamist. Sushi iseenesest ei tähenda ilmtingimata mereandide kasutamist – verepurskaev ei tekitanud meeldivaid emotsioone, ammugi ei seostu maitsemeeltega. Sellise visuaaliga kõrvaldab söögikoht ühe osa oma võimalikust kliendirühmast. Alljärgnev oli FB reklaami visuaal: kas paneb sülje voolama?

10968573_1553960001557207_3624978700438155569_n

Mõned faktilised argumendid visuaali mõjust:

  • 90% informatsioonist vastu läbi visuaali (3M corporation, Zabisco).
  • 40% inimestest vastab pigem visuaalsele informatsioonile kui tavalisele tekstile. (Zabisco)
  • 41% inimestest otsustab saidi usaldusväärsuse üle disaini järgi (Stanford Persuasive Technology Lab) Ma isiklikult arvan, et see vastav % on ainult Euroopa lõikes oluliselt kõrgem.
  • Pinterest kui fotoladu genereeris enam liiklust veebisaidile kui Google+, Youtube ning Twitter kokku (Shareholic)
  • 85% tõenäosusega teostatakse ost pärast tootevideo vaatamist (Internet Retailer)

Oma äri turundades lähtu faktist, et su klientidel on ümberringi (sada?)tuhat muud samaaegset tähelepanuobjekti ning kutset mingite tegevuste tegemiseks. Kuidas sa eristud ning, samaaegselt, kuidas tekitad valdkonnapõhise äratundmise?

Visuaali valimiseks mõned soovitused:

  • korralda ajurünnak oma tiimis – märksõnad ja visuaalid, mis iseloomustavad sinu toodet/teenust/söögikohta
  • korralda potentsiaalsete klientidega, keda ka isiklikult tunned samalaadne üritus.
  • Lõpuks on kõige olulisem toote/teenuse kvaliteet, mida oma klientidele pakud. Kuid kasutatavad visuaalid ei tohi tekitada negatiivset emotsiooni.

 

Tags: turundus

Lisa kommentaar Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Otsi

Värsked postitused

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Värsked kommentaarid

  • Henri Sei, Internetiturundus olgu FUN
  • Grete, südamest südamesse töötab paremini
  • Grete, südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan, Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer, Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Arhiiv

Rubriigid

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Värsked postitused

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei, Internetiturundus olgu FUN
  • Grete, südamest südamesse töötab paremini
  • Grete, südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan, Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer, Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu, Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer, Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Sildid

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2019 | Development by Mooncat Consulting OÜ