• Õunad aiapostil
  • Kontakt
  • Õunad aiapostil
  • Kontakt
INTERNET JA TURUNDUSMida olen õppinud internetis turundades ja müües
turundus

Ferrari brändi juhtimine

21. märts 2017 Kairi NM

Uurisin TTÜ magistriõppe raames Ferrari brändijuhtimist, mis paelus mind eelkõige seetõttu, et selle brändi turunduskommunikatsioon erineb suures mahus teistest luksusauto brändidest.

Ferrari brändi alustalaks on ettevõtte alustamislugu, fokusseeritus kitsale nišivaldkonnale, säilitades liidripositsiooni ning hoides seda läbi tehnilise innovatsiooni ja teerajaja staatuse.

Olles mitmetel aastatel maailma jõuliseim bränd on ta 2017-ks aastaks loovutanud liidripositsiooni Applele ning ise taandunud madalamatele kohtadele. Ferrari kommenteerib taolist liikumist sellega, et ta ei fokusseeru müügikäibe kasvatamisele kuivõrd ferrari brändi tuntuse ja maine hoidmisele. Ferrari ei müü autosid vaid unistusi, võimaldades oma sihtrühmal saada naudinguid emotsioonidest nign kasutajakogemusest, mille annavad disain, revolutsiooniline tehniline täiustamine, erilahendused auto sisedisainis ning kuulumine valitud kogukonda. Ferrari ei ole auto vaid elamus kiirusest, mootorihäälest, kasutajamugavusest – unistuse täitumisest.

Esitluse leiad siit: Head lugemist!

 

Tags: brändi identiteet, brändi juhtimine, ferrari, turundus

Lisa kommentaar Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Otsi

Värsked postitused

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil

Värsked kommentaarid

  • Henri Sei, Internetiturundus olgu FUN
  • Grete, südamest südamesse töötab paremini
  • Grete, südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan, Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer, Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Arhiiv

Rubriigid

  • müük (52)
  • Start up (35)
  • turundus (58)

Värsked postitused

  • Enneaegne skaleerumine Eesti tehnoloogiavaldkonna idufirmade näitel
  • Ferrari brändi juhtimine
  • Mis juhtub, kui hea toote varjutab kehv turundus
  • Miks traditsioonilised CRM tarkvarad välja surevad
  • Kuidas tõsta konversiooni A/B testimise abil
  • Kas 2016. aastal saab meile osaks EL-i ühtne digitaalne turg
  • GoPro INC Strateegiline audit/ Strategic Audit for Go Pro Inc.

Värskemad kommentaarid

  • Henri Sei, Internetiturundus olgu FUN
  • Grete, südamest südamesse töötab paremini
  • Grete, südamest südamesse töötab paremini
  • kristjan, Veebisaidi kvaliteedi ning hinna kääridest
  • Rainer, Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Kairi Niinepuu, Kinnikiilunud müügiosakondade probleem
  • Rainer, Kinnikiilunud müügiosakondade probleem

Sildid

areng BeWise brändi identiteet brändi juhtimine EBS edu ettevõtlus ferrari innovatiivsus innovatsioon internet internetipõlvkond internetiturundus kampaania kommunikatsioon konkurents koondamine majanduskriis motiveerimine müügijuhtimine müügi planeerimine müük Qminder reklaam startup teenindus telemarketing tesla turundus turunduskanalid veebileht veebimajutus viirusturundus

Copyright INTERNET JA TURUNDUS 2023 | Development by Mooncat Consulting OÜ